Jemaah Umrah April siap utk berlepas. Pendaftaran Umrah Cuti Sek Mei-Jun rancak & masih dibuka

HAJIUMRAH.COM sedang dalam urusan dan persiapan terakhir utk Jemaah Umrah April yang akan berlepas pada 17/4/2011, insyaAllah. Pendaftaran bagi Umrah Cuti Sekolah (28 Mei – 12 Jun) rancak dan masih dibuka kepada orang ramai. Pakej yang ditawarkan ialah Umrah Ekonomi, Umrah Biasa dan Umrah+EgyptTour. Sesiapa yang berminat boleh terus mendaftar nama dan no tel ke Pejabat Urusan 06-764 4494 (pej) / 016-696 7770 (pej/Haji Azhar). Dokumen yang diperlukan ialah Pasport Antarabangsa (merah) dan 3 keping foto (saiz Umrah). Semoga kita mendapat Umrah yang mabrur. Ameen.

Harapan Anda Matlamat Kami.

Us Halim HAJIUMRAH.COM

4 Respons

  1. Assalamualaikum,’

    Saya telah pun mendaftar utk menunaikan umrah bersama suami (Azmi bin Mat) mengikuti pakej umrah pada 1 mei hingga 12 mei 2011, saya ingin kan kepastian samada tarikh tersebut confirmed atau tak?, sekian terima kasih.

    Syikin (019 4126224)

  2. Salam,
    Saya ingin tahu harga utk seorang pada 28 Mei ini bagi Umrah ekonomi dan umrah Biasa.
    Berpakah harga utk seorang (jika tempah 2 org sebilik). dan harga untuk seorang bayi 7 bulan…..

  3. Salam, ustaz. Saya pelajar Mesir berminat untuk mengerjakan Umrah pada Ramadan ini…terutama 10 akhir. Visa saya tamat pada 31.12 . Kalau saya mahu pergi dari Mesir, bgimana dengan urusan passport, tambang dan sebagainya? Mohon penjelasan
    Syukran

  4. assalamualaikum ustaz..saya berminat untuk menunaikan umrah cuti sekolah bermula 28/52011 bersama dua orang anak saya yang berumur 17 tahun dan 14 tahun.setakat ini memang kami tak pernah mengikuti mana2 kursus umrah.terasa allah kuatkan hati ini untuk sama-sama menunaikan ibadah ini.

Tinggalkan Jawapan

