Jemaah Umrah+Istanbul 24/11 – 6/12/2014 (Visa Khas/Ziarah) selamat kembali

20141202095016

Alhamdulillah, jemaah Umrah+Istanbul HAJIUMRAH.COM selamat kembali ke Tanahair pada 6/12/12014 yang lalu.

Mereka berlepas ke Tanah Suci dibawah kelolaan dan bimbingan Pengarah Urusan HAJIUMRAH.COM, Ustaz Haji Abdul Halim Abdullah dengan menggunakan VisaKhas/Ziarah sebelum VisaUmrah dibuka.

Mengelolakan Umrah sebelum musim VisUmrah bermula, dengan menggunakan VisaKhas merupakan salah satu keistimewaan pakej-pakej HAJIUMRAH.COM. Diantara keistimewaan pakej-pakej seumpama ini adalah :

1- Tiada masalah dan merumitan proses VisaUmrah biasa yang sering menemui masalah seterusnya menyebabkan terkandas atau penangguhan tarikhberlepas.

2- Keaddan di Tanah Suci yang lebih lapang tanpa kesesakan disebabkan VisaUmrah belum bermula dan bilangan manusia adalah sedikit. Ini memberi kelapangan kepada jemaah Umrah untuk bertawaf, bersaie dan beribadah di Tanah Suci dengan lebih lapang.

3- Umrah disertai dengan Ziarah Wajib. Tempat-tempat ziarah yang ditawarkan oleh HAJIUMRAH.COM adalah Istanbul, London, Paris, Mesir dan lain-lain.

4- Keadaan cuaca yang dingin nyaman di musim ini berbanding dengan musim panas April hingga Julai.Ini memberikan keselesaan untuk jemaah beribadat dan bersiar-siar berurusan di Melah dan Madinah.

“MOGA MENDAPAT UMRAH YANG MABRUR”

Untuk pendaftaran, sila hubungi :

Tel : 06-7640010 (pej) / 012-659 0000 (whatsapp pej)

Email : pendaftaranhajiumrah@yahoo.com

HAJIUMRAH.COM

3 Respons

  1. Assalam wbt . Berminat umrah dan ziarah spain bulan nov or dec. Tlg bg maklumat ye. Terima kasih

Tinggalkan komen